Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Proza
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Domaniewice Wypożyczalnia
(8)
Autor
Hikiert Anna
(2)
Bale James
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Faber Marta
(1)
Feibel Thomas
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelle Craig
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
Marsh Ryan
(1)
McDaniel Kim
(1)
SZYMECZKO KAZIMIERZ (1965- ) Autor
(1)
Stay Jesse
(1)
Stay Thomas
(1)
Stuckey John
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
2010
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1681)
Powieść polska
(1171)
Powieść angielska
(715)
Kobieta
(487)
Rodzina
(286)
Gry komputerowe
(-)
Miłość
(278)
Literatura dziecięca polska
(271)
Tajemnica
(227)
Relacje międzyludzkie
(216)
Przyjaźń
(211)
Powieść młodzieżowa polska
(186)
Powieść francuska
(173)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Śledztwo i dochodzenie
(136)
Zabójstwo
(135)
Nastolatki
(131)
Polska
(131)
Trudne sytuacje życiowe
(126)
II wojna światowa (1939-1945)
(121)
Sekrety rodzinne
(119)
Literatura polska
(116)
Małżeństwo
(115)
Uczucia
(101)
Rodzeństwo
(100)
Literatura dziecięca
(99)
Wybory życiowe
(98)
Policjanci
(97)
Powieść niemiecka
(94)
Poezja polska
(90)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(87)
Literatura dziecięca angielska
(86)
Relacja romantyczna
(86)
Powieść młodzieżowa angielska
(85)
Dzieci
(84)
Boże Narodzenie
(83)
Wychowanie w rodzinie
(81)
Dziewczęta
(79)
Opowiadanie polskie
(79)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(77)
Żydzi
(76)
Pamiętniki polskie
(74)
Powieść szwedzka
(74)
Samorealizacja
(71)
Życie codzienne
(71)
Dziecko
(69)
Przestępczość zorganizowana
(69)
Powieść hiszpańska
(67)
Osoby zaginione
(64)
Podróże
(64)
Dziennikarze
(61)
Mężczyzna
(61)
Powieść australijska
(61)
Psychologia
(58)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(57)
Stosunki interpersonalne
(57)
Matki i córki
(56)
Zwierzęta
(55)
Magia
(52)
Uprowadzenie
(51)
Powieść rosyjska
(50)
Zakochanie
(49)
Publicystyka polska
(48)
Reportaż polski
(48)
Szczęście
(48)
Wydawnictwa popularne
(48)
Poezja dziecięca polska
(47)
Seryjni zabójcy
(47)
Wakacje
(47)
Filozofia
(45)
Historia
(45)
Samopoznanie
(45)
Ojcowie i córki
(44)
Powieść włoska
(44)
Literatura podróżnicza polska
(42)
Uczniowie
(42)
Biografie
(41)
Podróżnictwo
(41)
Wsie
(41)
Zemsta
(41)
Poszukiwania zaginionych
(40)
Język polski
(39)
Odżywianie
(39)
Chłopcy
(38)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(37)
Powieść obyczajowa
(36)
Literatura dziecięca amerykańska
(35)
Ludzie bogaci
(35)
Powieść kanadyjska
(35)
Samotność
(35)
Młodzież
(34)
Wojna 1939-1945 r.
(34)
Duchowieństwo katolickie
(33)
Ludzie a zwierzęta
(33)
Politycy
(33)
Młodzi dorośli
(32)
Dramat polski
(31)
Kłamstwo
(31)
Literatura
(31)
Powieść norweska
(31)
Prowincja
(31)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Niezwykły świat Minecrafta tylko czeka na podbój śmiałków! Bądźmy jednak czujni: niebezpieczeństwo czai się za każdym rogiem i nawet najodważniejsi mogą stanąć oko w oko ze śmiercią… Informacje i wskazówki zawarte w książce „Minecraft. Podręcznik podboju Minecrafta" pomogą przetrwać nawet w najtrudniejszych warunkach! Gracze dowiedzą się z tej książki m.in., jak się bronić i jak zbudować swoje schronienie przed wrogimi mobami, których biomów unikać w początkach ich przygody z Minecraftem, gdzie szukać naturalnie występujących budowli – a w nich cennych skarbów, ponadto uzyskają informacje, jak znajdować cenne surowce oraz jak wytwarzać potrzebny do podboju ekwipunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im.
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą — ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować! Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb — i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze! Ten prosty samouczek, przygotowany przez zespół minecraftowych ekspertów, podpowie Ci, jak budować i niszczyć, toczyć walkę i pokojowo się rozwijać, atakować i się bronić. [nota wydwcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Wydanie 2. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2015. - 126, [1] strona ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem i o wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania. W tle świat gier RPG i komputerowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i… niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Domaniewice Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej